Panaszkezelés
Társaságunk szigorú belső szabályzatának megfelelően többféle módon lehetőséget biztosít tisztelt Ügyfelei számára panasz benyújtására.Minden panaszbenyújtás nyilvántartásba vételre kerül, különös figyelemmel az adatvédelmi előírások betartására.
A panasz bejelentésének módjai
A Társaság ügyfele panaszát szóban és írásban is megteheti a Társaság részére.
Szóbeli panasz:
- személyesen
- a Társaság székhelyén (2948 Kisigmánd, külterületi hrsz. 068/6. 16. sz. iroda) minden munkanap 9 órától 16 óráig;
- telefonon a 34/55 66 46 telefonszámon minden munkanapon 9 órától 16 óráig. A beszélgetést a Társaság rögzíti.
Írásbeli panasz:
- személyesen vagy más által átadott irat útján a Társaság székhelyén (2948 Kisigmánd, külterületi hrsz. 068/6.) minden munkanap 9 órától 16 óráig;
- postai úton (levelezési cím: 2948 Kisigmánd, külterületi hrsz. 068/6.);
- elektronikus levélben (elektronikus levelezési cím: panasz@eczrt.hu)
- Panaszbejelentő lap letöltése: Panaszbejelento_2022.pdf
- Panaszkezelései szabályzatunk letöltése: Panaszkezelesi_szabalyzat_2022.pdf
- További panaszkezeléssel kapcsolatos információk és nyomtatványok az MNB honlapján az alábbi linken találhatóak: MNB – Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
A PDF fájlok megnyitásához Adobe Reader szükséges, amely alkalmazás ingyenesen letölthető az Adobe hivatalos honlapjáról.