Panaszkezelés

Társaságunk szigorú belső szabályzatának megfelelően többféle módon lehetőséget biztosít tisztelt Ügyfelei számára panasz benyújtására.Minden panaszbenyújtás nyilvántartásba vételre kerül, különös figyelemmel az adatvédelmi előírások betartására.

A panasz bejelentésének módjai

A Társaság ügyfele panaszát szóban és írásban is megteheti a Társaság részére.

Szóbeli panasz:

  • személyesen
  • a Társaság székhelyén (2948 Kisigmánd, külterületi hrsz. 068/6. 16. sz. iroda) minden munkanap 9 órától 16 óráig;
  • telefonon a 34/55 66 46 telefonszámon minden munkanapon 9 órától 16 óráig. A beszélgetést a Társaság rögzíti.

Írásbeli panasz:

  • személyesen vagy más által átadott irat útján a Társaság székhelyén (2948 Kisigmánd, külterületi hrsz. 068/6.) minden munkanap 9 órától 16 óráig;
  • postai úton (levelezési cím: 2948 Kisigmánd, külterületi hrsz. 068/6.);
  • elektronikus levélben (elektronikus levelezési cím: panasz@eczrt.hu)

A PDF fájlok megnyitásához Adobe Reader szükséges, amely alkalmazás ingyenesen letölthető az Adobe hivatalos honlapjáról.

Kapcsolat

    +36 34 55-66-44